Înregistrări YouTube

Byzantion Choir - Aineite ton Kyrion (Praise the Lord from Heaven)
Corul BYZANTION - Concert extraordinar de muzică brâncovenească - 2014
Byzantion Choir - Aineite ton Kyrion (Praise the Lord from Heaven)
Byzantion Choir - Aleluia and Prokeimenon of the Apostle O Kyrios ebasilevsen
Byzantion Choir - Evlogitaria Anastasima (Ressurection Blessings)
Byzantion Choir - I Romania Parthen, Trapezuntian traditional song
Byzantion Choir - Osoi eis Christon, mode plagal of 1sr
Byzantion Choir - Christos anesti (Christ is risen)
Byzantion Choir - Basilev ouranie (in Romanian)
Byzantion Choir - Sticheras and prosomoia to the Holy Spirit (7 from 7)
Byzantion Choir - Sticheras and prosomoia to the Holy Spirit (6 from 7)
Byzantion Choir - Sticheras and prosomoia to the Holy Spirit (5 from 7)
Byzantion Choir - Sticheras and prosomoia to the Holy Spirit (4 from 7)
Byzantion Choir - Sticheras and prosomoia to the Holy Spirit (3 from 7)
Byzantion Choir - Sticheras and prosomoia to the Holy Spirit (2 from 7)
Byzantion Choir - Sticheras and prosomoia to the Holy Spirit (1 from 7)
Byzantion Choir - The Good Friday Lamentations (fragment), mode plagal of 1st, traditional melody.
Byzantion Choir - Invincible conductrice (French version), mode plagal of 4th


ANUL 2010
-  Concert de muzică bizantină în cadrul Festivalului „Rencontres des musiques anciennes”, Blagnac și Toulouse, Franta, 17 Martie 2010.

Canoanele sunt de folos şi pentru propria mântuire, şi pentru persuasiunea către Arhierei de a le (ne) reaminti  importanţa şi a reinstitui Taina hirotesirii psaltului. E bine ca psalţii înşişi să ceară hirotesirea, după ce muncesc pentru ca să o merite profesional şi duhovniceşte, folosind autoritatea canoanelor pentru a da tărie cererii lor, ca astfel să-şi arate că din frică de Dumnezeu iar nu din simplă dorinţă de recunoaştere lumească cer ei o cinste ca aceasta.    Maica Neonila

A început Triodul şi în anul mântuirii 2014. În primele trei Duminici ale Triodului se cîntă după Evanghelia Utreniei „Uşile mîntuirii", o serie de trei stihiri foarte umilincioase scrise probabil acum mai bine de 1000 de ani în Mănăstirea Studion din Constantinopol. În limba română ele au fost traduse de Ieromonahul Filothei Jipa în 1713, folosind modelele greceşti compuse cu puţin înainte de 1700 de către Hrysaf cel Tînăr şi Bălaşu (Balasie) Preotul, ambii psalţi ai Patriarhiei de Constantinopol.

Alleluia, O Kyrios evasileusen (Domnul a împărățit), prochimen ce se cântă la Slujba Vecerniei Sfintelor Paști de Luni (Manuscrisul „Latin 5319” din Biblioteca Vaticanului) - după o intepretare a lui Lykourgos Angelopoulos (Atena) alături de corul „Organum” (Paris), dirijat de Marcel Pérès.

Corul Byzantion interpretând „Slavă ... " pe opt glasuri la Adormirea Maicii Domnului, de Petru Lampadarie (+1778) în cadrul celei de-a XVI-a ediții a Festivalului Internațional de Muzică din  orașul Mielec (ale cărui atestări documentare merg până în secolul al XIII-lea) - 22 August 2013.

Psalmul 102, după tradiția athonită. Melodia a fost pentru prima dată consemnată de către prof. Lykourgos Angelopoulos, la un hram din Sfântul Munte Athos, iar intepretarea aparținea părinților Danielei.

Byzantion în concert în Sankt Petersburg, alături de Orchestra Națională a Rusiei și de Corul Teatrului „Mihailovski”

Din 1997 şi până astăzi membrii corului s-au bucurat de felurite activităţi importante, acceptant provocarile in ordinea in care au venit. Mai întâi au fost slujbele de la hramurile mănăstirilor din ţară, la care acel grup entuziast de seminarişti răspundea cu zel, fiind un aşteptat prilej de a cânta împreună partituri noi, ore în şir.

Foști seminariști, actualmente studenți sau absolvenți ai Facultății de Teologie și/sau Conservator, mai nou, unii din membri, angajați ai Operei Naționale și Filarmonicii de Stat din Iași, cu toții profităm de diversitatea de manifestări muzicale pe care le oferă capitala Moldovei, orasul Iași. Repetițiile săptămânale sunt un real prilej de a ne întâlni, de a mări cercul de membri, de a încerca noi compoziții și sonorități sau de a pune la cale noi proiecte. Dorim, pe cât posibil, să rămânem în aceiași formație în ciuda direcțiilor diferite pe care ne poartă, pe neașteptate, viața.